torsdag 4 februari 2010

nu är det snö igen, ja nu är det snö igen, å jag hoppas att den varar enda fram till våren!!!

hej!!

visst är det härligt med snö ???
svar: JA !!!!

vi har skit mkt! det e ass kul tyver kan jag inte njuta av den nu för jag e i skolan sista

+jag ska gå hem så jag kommer hem snabare !!
hästarna är som tokiga !!!
sandras häst visa som är nord svensk var nog den som var minst galen å min häst SUSHI som är welch mountain som har snö enda up till knäna å en bit till, var helt galen hon bocka, sparkabakåut, spralla å busade slutade aldrig att springa hon tycket nog att det var super kul med snö för hon busa som bara den !!!!
jag ska någ ut å rida med sandra å dag tror jag, vi har super kul! PENELOPE som jag rider var inte lika busig men jag tror hon gilllade snön lite enjalla fal!
idag ska jag nog rida ASLAN en av våra galopphästar som är super snäl jag gillar alla super mkt men det e nog honom jag funkar bäst med!! så klart rider jag dom andra stora hästarna med men... ja du vet!
det blir första gången jag rider en stor häst i djup snö det ska bli super kul!!!

jag blev sjuk i tisdag så jag fick åka hem jag hade nog migräm för först så gjorde det ont i ögonen å sen blev det nästan sudigt å sen fick jag huvud värk å sen måde jag illa å sen spyde jag (hemma asså för jag åkte hem!) 
den dagen red jah inte men det gick endå inte för det var juh snö storm !!
men nästa dag red jag jag mådde inte riktigt bra så jag stannade hemma. den dagen orka jag ba rida två hästar men i dag orkar jag!!!  

men en sak jag inte orkar är att skriva mer !! ;)

P&K MATILDA<33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar