torsdag 21 januari 2010

i skolan

hej nu är jag i skolan igen. (elevens val såklart)
i dag kommer bli världens tråkigaste dag !! för jag har prov imon så jag moste plugga typ hela dan, vilket betyder att JAG INTE KOMMER FÅ RIDA IDAG!!!
jag kommer bli het tokig av att bara vara inne hela dan å plugga !!!!
men jag kommer smita ut å jalla fal rykta SUSHI & PENELOPE!!!
jag kommer säkerligen att mocka deras boxar också för jag vill göra det själv
(annars gör mamma det!)
viserligen gör det inget om SUSHI vilar men PENELOPE komer bli super het!!!
veserligenär det ganska kul!!
men kan inte skriva mer en av mina bästisar vill göra nått med skol tidningen så jag hänger på !!!
P&K Matilda

2 kommentarer:

  1. Hoppas du överlever ;) Lycka till på provet!
    Ses imorron!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Stackare...:( Lycka till på provet!!!

    Kramis KLaris <3

    SvaraRadera