tisdag 13 oktober 2009


hej!
idag ska jag träna dressyr med min ponny ! :) jag hoppas det går bra ;)

vi var på tävling i helgen, men det gick inget bra :( på första omgången LC så stanna hon på sista hindret :( å på LB så stanna hon på andra hindret för hon skulle skita & sen stanna hon på femte hindret för hon blev räd för en plast matta som låg under!



men men det e ju tävling i den kommande helgen igen då kanske det går bättre :)

å sen har vi ju hubertus jakten snart det ska bli as kul :)














vi hade matte prov i dag, jag tror det gick ganska bra för det var ganska lätt !! :P








sen har jag varit med i laget det gick bra vi låg tvåa innan vi kom till LB då lossa vi!så det blev ingen final :( men så här såg det ut när vi hade kommit trea i första tävlingen :)
P&K matilda

1 kommentar: